Vásárlási információk
GY.I.K. - GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Mennyi ideig küldhetem vissza a terméket?
Webshopunk a kormányrendelet által biztosított 14 napon felül, további 8 napot biztosít az elállási jog gyakorlására, tehát az átvétel napjától számítva összesen 22 nap áll rendelkezésére, hogy írásban jelezze felénk elállási szándékát, majd visszajuttassa számunkra a terméket.
Hová tudom a megrendelt terméket visszaküldeni?
Amennyiben a megrendelt termék nem nyerte el tetszését, nem megfelelő a mérete stb. kérjük, a terméket gondosan csomagolja be és küldje vissza központunk címére:
ÉÓ Újvilág Kft. – 9022 Győr, Árpád út 93. (nem üzlet, személyes ügyfélfogadás nincs)
Mit kell a visszaküldendő csomagba tennem?
A csomagba kérjük, a terméken kívül tegyen bele minden olyan kiegészítőt is, melyeket a termékkel együtt megkapott (díszdoboz, garancia jegy, használati utasítás stb.) valamint a kitöltött visszaküldési űrlapot. A csomagküldés költsége Önt terheli. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Amint a csomag megérkezik raktárunkba, haladéktalanul feldolgozzuk. A visszaküldött termék árát jellemzően a termék visszaérkezésétől számított 3 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra. Kivételt képeznek ez alól a megnövekedett forgalmú időszakok (pl. kuponnapok, karácsony, Black Friday), amikor a visszaküldött termékek feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe.
Visszaküldési űrlap letölthető ITT.
Üzletben is leadhatom a visszaküldendő terméket?
Igen, bármelyik üzletünkbe visszaviheti a webshopban rendelt terméket - a díszdobozával, a garanciajeggyel és a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt - átadhatja kollégáinknak. Ebben az esetben a kinyomtatott számla vagy digitális eszközön történő bemutatása is szükséges.
Kollégáink az átadásról jegyzőkönyvet készítenek, majd továbbítják a terméket központunknak. A termék árát igyekszünk mielőbb, jellemzően 3-5 munkanapon belül visszautalni. Kivételt képeznek ez alól a megnövekedett forgalmú időszakok (pl. kuponnapok, karácsony, Black Friday), amikor a visszaküldött termékek feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe. Amennyiben a visszahozott termék helyett másikat választ üzletünkben, akkor az új vásárlásnak minősül és külön számlát állítunk ki róla.
Visszaküldési űrlap letölthető ITT.
Üzleteink elérhetőségeit ITT találja
Több terméket rendeltem, de csak egyet szeretnék visszaküldeni. Lehetséges?
Természetesen igen.
A megrendelt termék tetszik, de a színe, mérete stb. nem megfelelő. Tudok-e terméket cserélni?
Cserére sajnos nincs mód. A fent leírtak szerint visszaküldheti nekünk a terméket és új, a korábbitól független vásárlást indíthat az új termék megrendelésével.
Megtarthatom a promóciós terméket, amennyiben a megvásárolt terméket visszaküldöm?
Igen, promóciós termék megtartása esetén, annak értékével csökkentett összeget utaljuk vissza.
Az aktuális promóciós termékek áráról ITT tájékozódhat.
Egyedi (pl. kérésemnek megfelelően átalakított, gravírozott stb.) terméket rendeltem, de nem tetszik. Visszaküldhetem?
Az egyedileg elkészített termékek esetén a vásárlót nem illeti meg az elállási jog.
A fenti feltételek üzletben történő vásárlásra is érvényesek?
Az elállási jog kizárólag webshopunkban történő vásárlás esetén érvényesíthető. A webshopban való rendelés leadása személyes átvételi mód választása esetén is webáruházi vásárlásnak minősül.
Az Általános Szerződési Feltételeinket ITT tudja megtekinteni.
Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?
Nem, vendégként is vásárolhat, viszont érdemes regisztrálni a regisztrációval járó azonnali kedvezmények felhasználásához. Erről itt tájékozódhat bővebben.
Milyen fizetési módok közül választhatok?
Fizethet utánvéttel a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával) 300.000 Ft alatti összeghatár esetén, bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül, banki átutalással (előre utalással), valamint a webshopunkban vásárolt online ajándékutalvánnyal is. Az utánvéttel történő fizetés esetén sem számítunk fel külön díjat. Ha esetleg bármilyen kérdés, technikai probléma felmerül, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Hol találom az átutaláshoz szükséges adatokat?
A megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat, amennyiben nem kapta meg, először kérjük nézze meg a Levélszemét/Spam mappában, ha itt sem találja, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, akik mindenben a segítségére lesznek.
Az utaláshoz szükséges adatokat itt is megtalálja:
Kedvezményezett neve: ÉÓ Újvilág Kft.
Számlaszám: 58600300-11022004
Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát minden esetben e-mailben, pdf formátumban küldjük a csomag feladásával azonos időpontban. Amennyiben nem kapta meg, kérjük a Levélszemét/Spam mappában is ellenőrizze, és amennyiben ott sem találja, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, akik mindenben segítségére lesznek.
Hogy tudom megnézni, hogy melyik üzletben érhető el a termék?
Minden termékünk adatlapján, a „Hol tudom megnézni, felpróbálni?” feliratra való kattintással láthatóvá válik, hogy mely üzlet(ek)ben van készleten az adott termék. Ha nem látja ezt a feliratot, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.
Kuponkód megadása után a rendszer nem vonta le a kedvezményt. Mit tegyek?
Kérjük, ellenőrizze, hogy:
- helyesen adta-e meg a kódot,
- érvényes-e még a kupon,
- nincs-e olyan termék a kosarában, amire nem érvényes a kupon (pl. akciós termék, karikagyűrű vagy okosóra)
- nem igényelt-e ajándék terméket, ill. nem vette-e igénybe a regisztrációhoz járó 1000Ft-os kedvezményt, mivel ezekkel nem vonható össze kupon kedvezmény.
Ha továbbra sem vonja le a rendszer a kedvezményt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik segítenek utánanézni, mi lehet a probléma, és abban is szívesen adnak tanácsot, hogy juthat a legnagyobb mértékű kedvezményhez.
Mi történik a rendelés leadása után?
A rendelés sikeres leadása után visszaigazoló emailt küldünk Önnek, illetve arról is emailben tájékoztatjuk, amikor a csomagját átadtuk a futárszolgálatnak vagy már átvehető az Ön által kiválasztott üzletünkben. Amennyiben 24 órán belül nem kapja meg a visszaigazolást tartalmazó emailt, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, kollégáink utánanéznek a problémának.
Amennyiben a megvásárolni kívánt termék mégsem érhető el, ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Külföldi címre is kérhetem a kiszállítást?
Sajnos erre jelenleg nincs lehetőség. Webshopunk csak belföldre szállít, ha lehetősége engedi, keresse fel üzleteink valamelyikét.
Már leadtam a megrendelést, változtathatok még rajta?
Kérjük, mielőbb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Kollégánk utánanéz, hogy milyen állapotban van a rendelése, és tájékoztatást ad a változtatási lehetőségekről.
Törölhetem a már leadott megrendelésem?
Kérjük, mielőbb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal. Kollégánk utánanéz, hogy milyen állapotban van a rendelése, és amennyiben a rendelésre még nem került a futárnak átadásra, akkor törli azt.
Tudok olyan terméket rendelni, ami nincs készleten?
Kérjük, mielőbb vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, kollégáink utánajárnak, hogy az adott terméket be tudjuk-e szerezni Önnek. Segítséget jelent számunkra, ha meg tudja adni a termék nevét és cikkszámát, vagy ha küld egy fotót a keresett termékről.
Nem találtam választ a kérdésemre. Hogyan és mikor tudom elérni az ügyfélszolgálatot?
Hétköznap 8-16 óra között ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére telefonon és e-mail-ben.
Rendeléssel kapcsolatos kérdések:
- Tel: +36-30-871-5663
- E-mail: webshop@ekszer-ora.hu
Termékek tulajdonságaival kapcsolatos kérdések:
- Tel: +36-30-407-6599
- E-mail: termek@ekszer-ora.hu
"Köszönöm a segítséget, nagyon kedvesek, segítőkészek és rugalmasak voltak a kolléganők!"
H. Nóra
"A megrendelt órát a kért időben megkaptam. A szolgáltatásukkal és a kollégáik telefonon nyújtott segítségével nagyon elégedett vagyok. A későbbi vásárlásaim során is az Önök cégét fogom előnyben részesíteni és ismerőseimnek is ajánlani fogom."
Sz. Gyula
"Rendkívül gyors, készséges, magas színvonalú kiszolgálásban volt részem. Köszönöm!"
Sz. Katalin