bezárás
bezárás

Mi lehet annál izgalmasabb, mint hetente újabb és újabb érdekes információt megismerni a divatékszerek és órák világáról? Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elsőként értesül az új trendekről és  akcióinkról!

Feliratkozás

Vásárlási információk

GY.I.K. - GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mennyi ideig küldhetem vissza a terméket?

Webshopunk a kormányrendelet által biztosított 14 napon felül, további 8 napot biztosít az elállási jog gyakorlására, tehát az átvétel napjától számítva összesen 22 nap áll rendelkezésére, hogy írásban jelezze felénk elállási szándékát, majd visszajuttassa számunkra a terméket.

 

Hová tudom a megrendelt terméket visszaküldeni?

Amennyiben a megrendelt termék nem nyerte el tetszését, nem megfelelő a mérete stb. kérjük, a terméket gondosan csomagolja be és küldje vissza központunk címére:

ÉÓ Újvilág Kft. – 9022 Győr, Árpád út 93. (nem üzlet, személyes ügyfélfogadás nincs)

 

Mit kell a visszaküldendő csomagba tennem?

A csomagba kérjük, a terméken kívül tegyen bele minden olyan kiegészítőt is, melyeket a termékkel együtt megkapott (díszdoboz, garancia jegy, használati utasítás stb.) valamint a kitöltött visszaküldési űrlapot. A csomagküldés költsége Önt terheli. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Amint a csomag megérkezik raktárunkba, haladéktalanul feldolgozzuk. A visszaküldött termék árát jellemzően a termék visszaérkezésétől számított 3 munkanapon belül átutaljuk az Ön által megadott bankszámlaszámra. Kivételt képeznek ez alól a megnövekedett forgalmú időszakok (pl. kuponnapok, karácsony, Black Friday), amikor a visszaküldött termékek feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe.

Visszaküldési űrlap letölthető ITT.
 

Üzletben is leadhatom a visszaküldendő terméket?

Igen, bármelyik üzletünkbe visszaviheti a webshopban rendelt terméket - a díszdobozával, a garanciajeggyel és a kitöltött visszaküldési űrlappal együtt - átadhatja kollégáinknak. Ebben az esetben a kinyomtatott számla vagy digitális eszközön történő bemutatása is szükséges.

Kollégáink az átadásról jegyzőkönyvet készítenek, majd továbbítják a terméket központunknak. A termék árát igyekszünk mielőbb, jellemzően 3-5 munkanapon belül visszautalni. Kivételt képeznek ez alól a megnövekedett forgalmú időszakok (pl. kuponnapok, karácsony, Black Friday), amikor a visszaküldött termékek feldolgozása hosszabb időt vehet igénybe. Amennyiben a visszahozott termék helyett másikat választ üzletünkben, akkor az új vásárlásnak minősül és külön számlát állítunk ki róla.

Visszaküldési űrlap letölthető ITT.
 

Üzleteink elérhetőségeit ITT találja
 

 

Több terméket rendeltem, de csak egyet szeretnék visszaküldeni. Lehetséges?

Természetesen igen.

 

A megrendelt termék tetszik, de a színe, mérete stb. nem megfelelő. Tudok-e terméket cserélni?

Cserére sajnos nincs mód. A fent leírtak szerint visszaküldheti nekünk a terméket és új, a korábbitól független vásárlást indíthat az új termék megrendelésével.

 

Megtarthatom a promóciós terméket, amennyiben a megvásárolt terméket visszaküldöm?

Igen, promóciós termék megtartása esetén, annak értékével csökkentett összeget utaljuk vissza.

Az aktuális promóciós termékek áráról ITT tájékozódhat.

 

Egyedi (pl. kérésemnek megfelelően átalakított, gravírozott stb.) terméket rendeltem, de nem tetszik. Visszaküldhetem?

Az egyedileg elkészített termékek esetén a vásárlót nem illeti meg az elállási jog.

 

A fenti feltételek üzletben történő vásárlásra is érvényesek?

Az elállási jog kizárólag webshopunkban történő vásárlás esetén érvényesíthető. A webshopban való rendelés leadása személyes átvételi mód választása esetén is webáruházi vásárlásnak minősül.

Az Általános Szerződési Feltételeinket ITT tudja megtekinteni.

 

Szükséges regisztrálnom a vásárláshoz?

Nem, vendégként is vásárolhat, viszont érdemes regisztrálni a regisztrációval járó azonnali kedvezmények felhasználásához. Erről itt tájékozódhat bővebben.

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Fizethet utánvéttel a futárnál (készpénzzel vagy bankkártyával), bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül, banki átutalással (előre utalással), valamint a webshopunkban vásárolt online ajándékutalvánnyal is. Ha esetleg bármilyen kérdés, technikai probléma felmerül, ügyfélszolgálatunk szívesen segít.

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Csomagját házhoz szállítással kaphatja kézhez legkényelmesebben, emellett a GLS csomagpontra történő kézbesítést vagy a személyes átvételt is választhatja üzleteinkben. A szállítás 10.000 Ft feletti megrendelés esetén ingyenes, 10.000 Ft alatt a csomagpontra történő szállítás díja 1.000 Ft, míg a házhoz szállításé 1.500 Ft. A személyes átvétel ingyenes.
 
 

Hol találom az átutaláshoz szükséges adatokat?

A megrendelést visszaigazoló e-mail tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat, amennyiben nem kapta meg, először kérjük nézze meg a Levélszemét/Spam mappában, ha itt sem találja, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, akik mindenben a segítségére lesznek.

Az utaláshoz szükséges adatokat itt is megtalálja:

Kedvezményezett neve: ÉÓ Újvilág Kft.

Számlaszám: 58600300-11022004

 

Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát minden esetben e-mailben, pdf formátumban küldjük a csomag feladásával azonos időpontban. Amennyiben nem kapta meg, kérjük a Levélszemét/Spam mappában is ellenőrizze, és amennyiben ott sem találja, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, akik mindenben segítségére lesznek. 

 

Hogy tudom megnézni, hogy melyik üzletben érhető el a termék?

Minden termékünk adatlapján, a „Hol tudom megnézni, felpróbálni?” feliratra való kattintással láthatóvá válik, hogy mely üzlet(ek)ben van készleten az adott termék. Ha nem látja ezt a feliratot, kérje ügyfélszolgálatunk segítségét.

 

Kuponkód megadása után a rendszer nem vonta le a kedvezményt. Mit tegyek?

Kérjük, ellenőrizze, hogy:
- helyesen adta-e meg a kódot,
- érvényes-e még a kupon,
- nincs-e olyan termék a kosarában, amire nem érvényes a kupon (pl. akciós termék, karikagyűrű vagy okosóra)
- nem igényelt-e ajándék terméket, ill. nem vette-e igénybe a regisztrációhoz járó 1000Ft-os kedvezményt, mivel ezekkel nem vonható össze kupon kedvezmény.

Ha továbbra sem vonja le a rendszer a kedvezményt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, akik segítenek utánanézni, mi lehet a probléma, és abban is szívesen adnak tanácsot, hogy juthat a legnagyobb mértékű kedvezményhez.

 

Nem találtam választ a kérdésemre. Hogyan és mikor tudom elérni az ügyfélszolgálatot?

Hétköznap 8-16 óra között ügyfélszolgálatunk örömmel áll rendelkezésére chat-en, telefonon és e-mail-ben. 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések:

  • Tel: +36-30-871-5663
  • E-mail: webshop@ekszer-ora.hu

Termékek tulajdonságaival kapcsolatos kérdések:

  • Tel: +36-30-407-6599
  • E-mail: termek@ekszer-ora.hu

"Néhány sorban értékeljek? Nem tudok. Egy szóban tudom értékelni az Önök munkáját, segítségét, rugalmasságát: SZUPER! Tényleg nagyon köszönök mindent!"

K. Ildikó

"Kedves Csapat! Nagyon meg vagyok elégedve a termékkel, a kiszolgálással, a választékkal, egyszerűen mindennel. Az óra, amit megvettem, nem volt budapesti üzletükben, de szerencsére rugalmasságuknak köszönhetően ha nem tetszett volna, tudtam volna másikat kérni. Az emailben 3 munkanapot írtak, mire az órát át tudom venni, de ebből 1 munkanap lett, aminek szintén csak örülni lehet. Köszönöm!"

P. Franziska

"Azért választottam a boltjukat, 1. mert önök reagáltak leggyorsabban a kérdésemre! Folyamatos kapcsolatban voltunk. 2. Jó árat adtak, elsőre nem a legjobbat, de a 3. szolgáltatás minősége, és kedves ügyfélkezelés miatt nem volt kedvem átmenni máshová pár száz forint differencia miatt! Megkaptam amit szerettem volna, és személyes átvételnél is kedves volt a kolléganő! További sikeres működést kívánok!"

Cs. Hugó