bezárás
bezárás

Mi lehet annál izgalmasabb, mint hetente újabb és újabb érdekes információt megismerni a divatékszerek és órák világáról? Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elsőként értesül az új trendekről és  akcióinkról!

Feliratkozás
Bezárás

 

A Tommy Hilfiger márka mindenkiben felidézi a klasszikus kék-fehér-piros logót, mely a kényelmesen elegáns viselet szimbólumává vált. Az egész egy agyonmosott, nagyméretű férfiinggel kezdődött - még abban az időben, amikor az emberek nem voltak hozzászokva, hogy kényelmes ruhákat viseljenek. „Ez vezetett rá a lényegre” - mondja a kezdetekről Hilfiger, amint végigtekint a márka karrierjén.

Azoktól a tervezőktől eltérően, akik a világ egzotikus divatjaiból csemegéznek, Tommy Hilfiger mindig az amerikai valóságból meríti az inspirációit és ruhái ezért is olyan megszokott részei az amerikai egyetemi campusoknak. „Tommy Hilfiger érdeme - amellett, hogy a klasszikus amerikai stílus szinonimájává vált, hogy ő az, aki elhitette velünk, hogy a pirosat, a kéket és a fehéret - meg egyáltalán a kényelmes cuccokat igenis jó hordani” - nyilatkozta a tervező karrierjéről egy elismert divatszakember.

Tommy Hilfiger 1951-ben született és még a középiskola alatt, két barátjával megnyitotta az első üzletét - 150 dollár és 20 farmernadrág volt a kezdeti befektetés -, ami hamarosan tönkrement. A Tommy Hilfiger márkát már Manhattanben indította, és a kezdeti sikerek után 1995-ben a kínálatot a női kollekcióval is kiegészítette: „A nők is a férfi Tommy Hilfiger ingeket hordták, úgyhogy kénytelenek voltunk nekik is tervezni. Végül is, amit ők viselnek az ugyanaz, csak egy kicsit szexisebb kivitelben."

A '90-es években a ruhái a különböző zenei irányzatokat követték, például amikor a rapperek elkezdtek nagyméretű, bő ruhákat hordani, ezek a cuccok hamarosan megjelentek a Tommy Hilfiger kollekciójában is. Ahogy Hilfiger fogalmaz: „azelőtt csináltam zenei ruhákat, mielőtt a popzenészek kezdtek ruhákat csinálni”. 1995-ben az Amerikai Divattervezők Tanácsa a legjobb férfi-dizájnernek választotta.

2004-re a Tommy Hilfiger cégnek már 5400 alkalmazottja volt, az éves bevétele pedig meghaladta az 1,8 milliárd dollárt. Az évek alatt a Tommy Hilfiger a divatvilág minden területére behatolt, ez alól a karórák sem képezhettek kivételt. Különleges megjelenésükkel, időtálló minőségükkel és megbízható szerkezetükkel a kék-fehér-piros Tommy Hilfiger órák rövid idő alatt a márka kezdeti termékeihez hasonló népszerűségre tettek szert.

Jelenleg nem található termék!

"Kedves Csapat! Nagyon meg vagyok elégedve a termékkel, a kiszolgálással, a választékkal, egyszerűen mindennel. Az óra, amit megvettem, nem volt budapesti üzletükben, de szerencsére rugalmasságuknak köszönhetően ha nem tetszett volna, tudtam volna másikat kérni. Az emailben 3 munkanapot írtak, mire az órát át tudom venni, de ebből 1 munkanap lett, aminek szintén csak örülni lehet. Köszönöm!"

P. Franziska

"Különösen a vevőszolgálat kedvességét és rugalmasságát emelném ki: a rendelés feladása után meggondoltam magam és kiszállítás helyett átvevő pontra kértem az órát. Kérésemet nagyon udvariasan és korrekt módon oldották meg, köszönet érte!"

S. György

"Köszönöm, mindennel elégedett voltam a rendelés során. A rendelt termék olyan volt, amit vártam, a rendelés állapotáról folyamatosan tájékoztattak, telefonon értesítettek az átvétel lehetőségéről. Másnak is szívesen ajánlom szolgáltatásaikat. "

F. Ildikó