bezárás
bezárás

Mi lehet annál izgalmasabb, mint hetente újabb és újabb érdekes információt megismerni a divatékszerek és órák világáról? Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elsőként értesül az új trendekről és  akcióinkról!

Feliratkozás
Bezárás

 

Nem lehet igazán tudni, mi történt volna, ha a San Francisco-ból származó 21 éves Susie Russel nem próbálkozik autóstoppal 1964-ben a kaliforniai Tahoe-tónál és nem éppen a vele egykorú Doug Tompkins olimpikon síelő veszi fel a lányt. Talán mással házasodnak össze hat hónappal később és nem születik meg az azóta már divatfogalommá lett márkanév, az ESPRIT.
Igen, a franciásan hangzó ESPRIT - a t ráadásul nem ejtendő a végén - igazi amerikai márka. Igazi amerikai álomtörténet az is, ahogy Susie és Doug beindítja - mindössze 15 ezer dollárból - a Plain Jane Dress Companyt. Kezdetben még tehervagonból árulják a ruhákat azoknak, akik velük azonos ízlésűek.

A cég a 70-es években vett hihetetlen lendületet, hogy az ESPRIT márkanév alatt egyesüljön. Ekkor készülnek az első, sportos ESPRIT holmik, már Düsseldorfban, majd a Távol-Keleten. John Casado arculattervező 1979-ben San Francisco-ban készíti el az ESPRIT emblémát a különleges E-vel és S-sel, táncoló betűkkel meg vigyázzba állókkal, színesben, fekete-fehérben. A logó az óvatos ellenzők dacára nagy siker lesz egész Európában, de Ázsiában is meg- és felismerik.

Az ESPRIT nem csupán divatárut, imázst is árul, valódi emberekkel kínálja valóságos embereknek holmijait olyannyira, hogy a nyolcvanas évekre a "lányok jogging-ban" típusú katalógusaik, amelyekhez saját dolgozóik álltak modellt, a közönség számára vonzó életérzést fejeznek ki.

A kilencvenes évekre az ESPRIT felvállalja az AIDS-ellenes kampányt, a környezetvédelem, a szociális kérdések megoldásának ügyét, amely nagy vitát vált ki, de olyan művészeket nyer meg vele, mint Gwyneth Paltrow.

1990 drámai év az ESPRIT tulajdonosainak életében, Susie és Dough útjai elválnak a magán- és üzleti életben is. Részvényeiket később eladják, de a sikersztorit már nem lehet megállítani.
1994-ben debütál az ESPRIT ÓRAKOLLEKCIÓ, hogy 40 országban ez a vonal is sztár legyen.
1996-ban megtörténik az ESPRIT ÉKSZERKOLLEKCIÓ bemutatkozása a cégalapítás 30. évfordulójára.
A 2000. évben vezeti be a Coty az USA-ban az illatszer-vonalat. A cég Európában is továbblép, Lengyelország, Spanyolország, Portugália, Görögország útjának további állomásai.

Minden Esprit karóra közös jellemzője az allergia-, és rozsdamentes nemesacél tokozás, az ásványi üveg számlap. Az analóg szerkezetű órákban svájci RHONDA, míg a kronográfos modellekben japán MYOTA szerkezet található.

Jelenleg nem található termék!

"Teljes mértékben elégedett vagyok a termékkel, a webshoppal és a kiszolgálással is. Sikerült örömet szereznem vele a páromnak. Nagyon gyorsan megérkezett a termék és az e-mail jelzések is remek dolog. Továbbá is maguknál fogok vásárolni:) Köszönök mindent! "

V. István

"Nagyon szépen köszönöm, tetszik a megrendelt charm. Az eladók hihetetlen kedvesek és segítőkészek, már többször jártam az üzletben, és rendkívül magas színvonalú a kiszolgálás! (: Köszönöm szépen!"

H. Dorottya

"Igen, én elégedett vagyok. Gyorsan átkerült az óra, ott is volt, tudtak róla. A hölgy válaszolt a kérdéseimre, készséges volt. Tulajdonképpen semmit, de semmit nem tudnék mondani amit jobbító szándékkal, de máshogy kéne csinálni. Ár, ajándék, minden úgy volt ahogy megbeszéltük. Nem nekem kellett mondani, tudták. Így tovább, sok sikert kívánok!"

Sz. László