bezárás
bezárás

Mi lehet annál izgalmasabb, mint hetente újabb és újabb érdekes információt megismerni a divatékszerek és órák világáról? Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elsőként értesül az új trendekről és  akcióinkról!

Feliratkozás

1 db

Bezárás

 

A Tommy Hilfiger márka mindenkiben felidézi a klasszikus kék-fehér-piros logót, mely a kényelmesen elegáns viselet szimbólumává vált. Az egész egy agyonmosott, nagyméretű férfiinggel kezdődött - még abban az időben, amikor az emberek nem voltak hozzászokva, hogy kényelmes ruhákat viseljenek. „Ez vezetett rá a lényegre” - mondja a kezdetekről Hilfiger, amint végigtekint a márka karrierjén.

Azoktól a tervezőktől eltérően, akik a világ egzotikus divatjaiból csemegéznek, Tommy Hilfiger mindig az amerikai valóságból meríti az inspirációit és ruhái ezért is olyan megszokott részei az amerikai egyetemi campusoknak. „Tommy Hilfiger érdeme - amellett, hogy a klasszikus amerikai stílus szinonimájává vált, hogy ő az, aki elhitette velünk, hogy a pirosat, a kéket és a fehéret - meg egyáltalán a kényelmes cuccokat igenis jó hordani” - nyilatkozta a tervező karrierjéről egy elismert divatszakember.

Tommy Hilfiger 1951-ben született és még a középiskola alatt, két barátjával megnyitotta az első üzletét - 150 dollár és 20 farmernadrág volt a kezdeti befektetés -, ami hamarosan tönkrement. A Tommy Hilfiger márkát már Manhattanben indította, és a kezdeti sikerek után 1995-ben a kínálatot a női kollekcióval is kiegészítette: „A nők is a férfi Tommy Hilfiger ingeket hordták, úgyhogy kénytelenek voltunk nekik is tervezni. Végül is, amit ők viselnek az ugyanaz, csak egy kicsit szexisebb kivitelben."

A '90-es években a ruhái a különböző zenei irányzatokat követték, például amikor a rapperek elkezdtek nagyméretű, bő ruhákat hordani, ezek a cuccok hamarosan megjelentek a Tommy Hilfiger kollekciójában is. Ahogy Hilfiger fogalmaz: „azelőtt csináltam zenei ruhákat, mielőtt a popzenészek kezdtek ruhákat csinálni”. 1995-ben az Amerikai Divattervezők Tanácsa a legjobb férfi-dizájnernek választotta.

2004-re a Tommy Hilfiger cégnek már 5400 alkalmazottja volt, az éves bevétele pedig meghaladta az 1,8 milliárd dollárt. Az évek alatt a Tommy Hilfiger a divatvilág minden területére behatolt, ez alól a karórák sem képezhettek kivételt. Különleges megjelenésükkel, időtálló minőségükkel és megbízható szerkezetükkel a kék-fehér-piros Tommy Hilfiger órák rövid idő alatt a márka kezdeti termékeihez hasonló népszerűségre tettek szert.

Rendezés növekvő rendezés csökkenő rendezés
találat/oldal
Tommy Hilfiger Mandzsetta gomb - THJ2790219
Listaár: 17 400 Ft
Ingyenes szállítás
Készleten van, szállítható!
Részletek
Rendezés növekvő rendezés csökkenő rendezés
találat/oldal

"Teljes mértékben meg vagyok elégedve a rendelt nyaklánccal, a valóságban is ugyanolyan, mint a képen, ami pozitívum, mert sok helyen tapasztaltam, hogy felraknak olyan képet, ami nem tükrözi a valóságot. Az alkalmazottak segítőkészek és kedvesek voltak, nem kellett ezer évet várni, mire előkotorják a rendelésem."

H. Alexandra

"Köszönöm a segítséget, nagyon kedvesek, segítőkészek és rugalmasak voltak a kolléganők!"

H. Nóra

"Kedves Csapat! Nagyon meg vagyok elégedve a termékkel, a kiszolgálással, a választékkal, egyszerűen mindennel. Az óra, amit megvettem, nem volt budapesti üzletükben, de szerencsére rugalmasságuknak köszönhetően ha nem tetszett volna, tudtam volna másikat kérni. Az emailben 3 munkanapot írtak, mire az órát át tudom venni, de ebből 1 munkanap lett, aminek szintén csak örülni lehet. Köszönöm!"

P. Franziska