bezárás
bezárás

Mi lehet annál izgalmasabb, mint hetente újabb és újabb érdekes információt megismerni a divatékszerek és órák világáról? Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elsőként értesül az új trendekről és  akcióinkról!

Feliratkozás

2 db

Bezárás

 

A Tommy Hilfiger márka mindenkiben felidézi a klasszikus kék-fehér-piros logót, mely a kényelmesen elegáns viselet szimbólumává vált. Az egész egy agyonmosott, nagyméretű férfiinggel kezdődött - még abban az időben, amikor az emberek nem voltak hozzászokva, hogy kényelmes ruhákat viseljenek. „Ez vezetett rá a lényegre” - mondja a kezdetekről Hilfiger, amint végigtekint a márka karrierjén.

Azoktól a tervezőktől eltérően, akik a világ egzotikus divatjaiból csemegéznek, Tommy Hilfiger mindig az amerikai valóságból meríti az inspirációit és ruhái ezért is olyan megszokott részei az amerikai egyetemi campusoknak. „Tommy Hilfiger érdeme - amellett, hogy a klasszikus amerikai stílus szinonimájává vált, hogy ő az, aki elhitette velünk, hogy a pirosat, a kéket és a fehéret - meg egyáltalán a kényelmes cuccokat igenis jó hordani” - nyilatkozta a tervező karrierjéről egy elismert divatszakember.

Tommy Hilfiger 1951-ben született és még a középiskola alatt, két barátjával megnyitotta az első üzletét - 150 dollár és 20 farmernadrág volt a kezdeti befektetés -, ami hamarosan tönkrement. A Tommy Hilfiger márkát már Manhattanben indította, és a kezdeti sikerek után 1995-ben a kínálatot a női kollekcióval is kiegészítette: „A nők is a férfi Tommy Hilfiger ingeket hordták, úgyhogy kénytelenek voltunk nekik is tervezni. Végül is, amit ők viselnek az ugyanaz, csak egy kicsit szexisebb kivitelben."

A '90-es években a ruhái a különböző zenei irányzatokat követték, például amikor a rapperek elkezdtek nagyméretű, bő ruhákat hordani, ezek a cuccok hamarosan megjelentek a Tommy Hilfiger kollekciójában is. Ahogy Hilfiger fogalmaz: „azelőtt csináltam zenei ruhákat, mielőtt a popzenészek kezdtek ruhákat csinálni”. 1995-ben az Amerikai Divattervezők Tanácsa a legjobb férfi-dizájnernek választotta.

2004-re a Tommy Hilfiger cégnek már 5400 alkalmazottja volt, az éves bevétele pedig meghaladta az 1,8 milliárd dollárt. Az évek alatt a Tommy Hilfiger a divatvilág minden területére behatolt, ez alól az ékszerek és a karórák sem képezhettek kivételt.

Rendezés növekvő rendezés csökkenő rendezés
találat/oldal
AkciósAkciósTommy Hilfiger Minimal Hearts női karperec - THJ2780754
Listaár: 27 900 Ft
Internetes ár: 26 505 Ft
Ingyenes szállítás
Készleten van, szállítható!
Részletek
AkciósAkciósTommy Hilfiger női karperec - THJ2780795
Listaár: 26 900 Ft
Internetes ár: 25 555 Ft
Ingyenes szállítás
Készleten van, szállítható!
Részletek
Rendezés növekvő rendezés csökkenő rendezés
találat/oldal

"Már nem először vásárolunk Önöknél. Számunkra fontos a megbízhatóság és a termék minősége is. Még sosem csalódtunk Önökben, reméljük még többször lesz alkalmunk választani a kínálatukból. További sikeres munkát kívánunk!"

H. Kornélia

"A megrendelt órát a kért időben megkaptam. A szolgáltatásukkal és a kollégáik telefonon nyújtott segítségével nagyon elégedett vagyok. A későbbi vásárlásaim során is az Önök cégét fogom előnyben részesíteni és ismerőseimnek is ajánlani fogom."

Sz. Gyula

"A Fiam ...-án vette át a számára megrendelt 24 részes óra tároló dobozt az Alle Bevásárlóközpontban lévő üzletükben. Nagyon elégedettek vagyunk, gyönyörű, korrekt kidolgozású, pont olyan mint a web oldalukon. Az eladó kedves és készséges volt, értesített mikor a doboz az üzletükbe érkezett. Egész biztos, hogy máskor is rendelek Önöktől és személyesen is meglátogatom üzletüket. További szép napot a lelkes és kedves csapatnak!"

T. Kata