bezárás
bezárás

Mi lehet annál izgalmasabb, mint hetente újabb és újabb érdekes információt megismerni a divatékszerek és órák világáról? Iratkozzon fel hírlevelünkre, és elsőként értesül az új trendekről és  akcióinkról!

Feliratkozás

153 db

Bezárás

 

A Tommy Hilfiger márka mindenkiben felidézi a klasszikus kék-fehér-piros logót, mely a kényelmesen elegáns viselet szimbólumává vált. Az egész egy agyonmosott, nagyméretű férfiinggel kezdődött - még abban az időben, amikor az emberek nem voltak hozzászokva, hogy kényelmes ruhákat viseljenek. „Ez vezetett rá a lényegre” - mondja a kezdetekről Hilfiger, amint végigtekint a márka karrierjén.

Azoktól a tervezőktől eltérően, akik a világ egzotikus divatjaiból csemegéznek, Tommy Hilfiger mindig az amerikai valóságból meríti az inspirációit és ruhái ezért is olyan megszokott részei az amerikai egyetemi campusoknak. „Tommy Hilfiger érdeme - amellett, hogy a klasszikus amerikai stílus szinonimájává vált, hogy ő az, aki elhitette velünk, hogy a pirosat, a kéket és a fehéret - meg egyáltalán a kényelmes cuccokat igenis jó hordani” - nyilatkozta a tervező karrierjéről egy elismert divatszakember.

Tommy Hilfiger 1951-ben született és még a középiskola alatt, két barátjával megnyitotta az első üzletét - 150 dollár és 20 farmernadrág volt a kezdeti befektetés -, ami hamarosan tönkrement. A Tommy Hilfiger márkát már Manhattanben indította, és a kezdeti sikerek után 1995-ben a kínálatot a női kollekcióval is kiegészítette: „A nők is a férfi Tommy Hilfiger ingeket hordták, úgyhogy kénytelenek voltunk nekik is tervezni. Végül is, amit ők viselnek az ugyanaz, csak egy kicsit szexisebb kivitelben."

A '90-es években a ruhái a különböző zenei irányzatokat követték, például amikor a rapperek elkezdtek nagyméretű, bő ruhákat hordani, ezek a cuccok hamarosan megjelentek a Tommy Hilfiger kollekciójában is. Ahogy Hilfiger fogalmaz: „azelőtt csináltam zenei ruhákat, mielőtt a popzenészek kezdtek ruhákat csinálni”. 1995-ben az Amerikai Divattervezők Tanácsa a legjobb férfi-dizájnernek választotta.

2004-re a Tommy Hilfiger cégnek már 5400 alkalmazottja volt, az éves bevétele pedig meghaladta az 1,8 milliárd dollárt. Az évek alatt a Tommy Hilfiger a divatvilág minden területére behatolt, ez alól a karórák sem képezhettek kivételt. Különleges megjelenésükkel, időtálló minőségükkel és megbízható szerkezetükkel a kék-fehér-piros Tommy Hilfiger órák rövid idő alatt a márka kezdeti termékeihez hasonló népszerűségre tettek szert.

   
Rendezés növekvő rendezés csökkenő rendezés
találat/oldal
Tommy Hilfiger Wild férfi óra - TH1792073
Listaár: 85 901 Ft
Ingyenes szállítás
Készleten van, szállítható!
Részletek
Tommy Hilfiger Wild férfi óra - TH1792074
Listaár: 77 901 Ft
Ingyenes szállítás
Készleten van, szállítható!
Részletek
Tommy Hilfiger Wild férfi óra - TH1792077
Listaár: 79 901 Ft
Ingyenes szállítás
Készleten van, szállítható!
Részletek
   
Rendezés növekvő rendezés csökkenő rendezés
találat/oldal

"Igen, én elégedett vagyok. Gyorsan átkerült az óra, ott is volt, tudtak róla. A hölgy válaszolt a kérdéseimre, készséges volt. Tulajdonképpen semmit, de semmit nem tudnék mondani amit jobbító szándékkal, de máshogy kéne csinálni. Ár, ajándék, minden úgy volt ahogy megbeszéltük. Nem nekem kellett mondani, tudták. Így tovább, sok sikert kívánok!"

Sz. László

"Köszönöm az extra gyors szállítást és a személyes átvételi lehetőséget. Az eladó Hölgyek maximálisan kedvesek és segítőkészek voltak, minden könnyen, gyorsan és rugalmasan lett lebonyolítva. Maximálisan elégedett voltam mindennel, pedig ez csak ritkán fordul elő :-)"

H. Barbara

"Néhány sorban értékeljek? Nem tudok. Egy szóban tudom értékelni az Önök munkáját, segítségét, rugalmasságát: SZUPER! Tényleg nagyon köszönök mindent!"

K. Ildikó